Tots els partits es disputaran el dissabte, dia 20 d’octubre en el següent ordre: Pre-benjamí C.H.Cadí contra C.H. Alcañiz a les tres i mitjà, benjamí C.H.Cadí contra Ziving Lleida “A” a els quatre i quart, seguidament l’equip aleví C.H.Cadí s’enfrontarà amb el Girona C.H. “B” a les cinc i finalment l’infantil C.H.Cadí jugarà contra Cipsa C.H.P. Sant Feliu a les sis de la tarda.
D’altra banda, en les mitges parts dels partits de Benjamins, Alevins i Infantils de la jornada, el públic assistent podrà gaudir d’exhibicions de patinatge artístic d’un durada de tres minuts cada una.
Finalment, el Club Hoquei Cadí participarà durant el cap de setmana a la fira de Sant Ermengol amb un stand en la “Mostra d’entitats culturals, socials juvenils i esportives de la Seu”.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2007 a les 10:28
Et pot interessar
-
Societat
Lleida es prepara per rebre els Reis Mags amb una cavalcada multitudinària
-
Societat
Paisatges de conte a la Noguera després d’una matinada de neu
-
Societat
La neu torna a Cervera amb una nevada que no es veia des del 2021
-
Societat
La nevada col·lapsa l’A-2 a l’altura de Fonolleres durant més de dues hores
-
Societat
Totes les afectacions de trànsit de la nevada a Ponent
-
Societat
La borrasca Francis deixa neu al pla de Lleida i complica la circulació
