El jutjat de guàrdia de Lleida ha deixat en llibertat amb càrrecs un home de 33 anys que acumula 35 antecedents, tot i que la fiscalia n'havia demanat l'ingrés a presó per impedir que tornés a delinquir. També ha negat la presó al pispa que acumula 88 delictes.
L'home, que ha passat aquest dimecres a disposició judicial, va ser detingut aquest dilluns pels Mossos d'Esquadra, hores després d'haver comès un robatori amb força a l'interior d'una cafeteria situada al carrer Alcalde Porqueres de Lleida. Segons els Mossos d'Esquadra, l'alarma de l'establiment va saltar cap a les 4 de la matinada després que trenquessin el vidre de la porta amb una llamborda i s'emportessin la màquina enregistradora amb la recaptació.
Arran d'aquesta denúncia, els Mossos van localitzar i detenir el presumpte lladre a les 11 del matí al carrer Boters de Lleida. Al detingut se l'acusa la presumpta autoria d'un altre robatori amb força, comés el passat dia 7 de juliol, en una botiga de la rambla d'Aragó de Lleida. En aquest cas també va trencar el vidre de l'aparador i es va emportar material informàtic.
Tot i que el jutjat ha ordenat la llibertat per a l'home, li ha imposat l'obligació de comparèixer al jutjat els dies 1 i 15 de cada mes així com les vegades que sigui citat.
El jutge deixa en llibertat dos lladres que sumen quasi 150 antecedents a Lleida
Els Mossos d'Esquadra havien detingut l'home, de 33 anys, per un robatori amb força a l'interior d'una cafeteria
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2022 a les 10:13
Actualitzat el 14 de juliol de 2022 a les 10:17
Et pot interessar
-
Societat Catalunya podria oferir una trentena de places MIR per a la nova especialitat d’Urgències
-
Societat Tàrrega compra una escola bressol privada per ampliar l’oferta municipal
-
Societat Tanquen els accessos amb vehicle privat al parc nacional d’Aigüestortes
-
Societat Larrosa demana connexions ferroviàries amb els polígons i reformular l’A-14 fins a França
-
Societat Lleida tornarà a obrir el pavelló firal per acollir temporers
-
Societat Llum verda condicionada per als parcs eòlics d’Endesa a les Garrigues