Un nen de 6 anys ha mort a les piscines municipals d'estiu de Tàrrega aquest dissabte a la tarda, segons ha informat el consistori i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Els serveis d'emergències han estat alertats de l'incident a les 18.43 hores i fins al lloc s'han desplaçat tres ambulàncies i un psicòleg del SEM. Quan els efectius han arribat, el petit ja era fora de l'aigua i no han pogut fer res per salvar-li la vida. L'Ajuntament de Tàrrega ha lamentat la mort del nen, que era veí del municipi, i ha anul·lat els actes de la revetlla de Sant Joan en senyal de dol.
El consistori ha explicat que el menor s'ha trobat "inconscient dins la piscina" i que fins al lloc s'han desplaçat efectius de Mossos d'Esquadra, Policia Local i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar al nen sense èxit. L'infant, T.S.B, era veí de Tàrrega i tenia nacionalitat espanyola.
L'alcaldessa de Tàrrega, Rosa Maria Perelló, en nom del municipi, ha expressat a la família i els amics el profund dolor i consternació per aquesta mort. "Tota la ciutat està molt afectada i trasbalsada per aquest tristíssim succés", ha manifestat a través d'un comunicat. El consistori ha decretat dos dies de dol oficial i ha demanat que s'obri una investigació policial per aclarir els fets.
A més dels dos dies de dol decretats, el consistori també ha suspès tots els actes programats per la festivitat de Sant Joan. De fet, ha detallat que quan s'ha fet oficial la defunció, "s'han aturat tots els actes que s'estaven celebrant". Les Piscines Municipals de Tàrrega romandran tancades durant tot el diumenge.
El nen mort a Tàrrega era veí de la localitat i ha estat trobat inconscient a la piscina
L'incident ha passat cap a tres quarts de set de la tarda i els serveis d'emergències no han pogut fer res per salvar-li la vida
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 24 de juny de 2018 a les 00:19
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot