El veí de Lleida de 39 anys que va ser detingut per maltractar suposadament el seu fill de només 20 dies ha estat denunciat tres vegades per violència masclista. Segons fons judicials, dues exparelles el van denunciar als Mossos d'Esquadra per maltractaments els anys 2008 i 2013, tot i que cap de les dues va arribar a judici.
Sí que ho ha fet la suposada agressió del juliol de 2018 a la seva dona actual, que és la mare del nadó que des de fa un mes està ingressat en estat molt greu a l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona. L'acusat, que es troba en presó preventiva pel suposat maltractament al seu fill, s'enfronta de moment a un any de presó per l'agressió a la seva dona.
L'home havia de ser jutjat aquest dilluns al penal 3 de Lleida per haver agredit la seva dona, però el judici s'ha suspès perquè la forense no hi ha pogut assistir. Està pendent de fixar-se una altra data.
Segons fonts judicials, el testimoni de la forense és clau per explicar les lesions que va patir la dona ja que la víctima no ha denunciat el seu home per a aquests fets. La fiscalia, però, espera que la dona finalment declari al judici contra el seu home, després dels presumptes maltractaments al seu nadó.
El pare del nadó maltractat a Lleida ha estat denunciat tres vegades per violència masclista
Societat
Només l'últim cas ha arribat al jutjat i s'enfronta a un any de presó per agredir la seva dona
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
16 de setembre de 2019 a
les 14:05
Actualitzat el
16 de setembre de 2019 a les
14:07
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
