El Ple també ha donat llum verda aquest divendres a aixecar la suspensió de llicències, això comportarà que en endavant les sol·licituds no hagin de complir amb dues normatives de planificació urbanística a la vegada: l’antic POUM i el nou, que està aprovat inicialment.
D'aquesta manera, l’equip de govern vol facilitar i agilitar els processos administratius que es deriven de la concessió de llicències i es dona un temps per cercar els consensos necessaris i avaluar si es porta a una segona aprovació inicial el nou POUM o si decideix elaborar-ne un de nou, segons ha assenyalat el primer tinent d'alcalde i regidor d'Urbanisme Toni Postius.
El punt ha prosperat amb el suport dels tres grups del govern municipal i les abstencions de Cs i PP, mentre el PSC s'ha oposat a aixecar la suspensió. Els socialistes han lamentat que el govern d'ERC, JxCat i Comú hagi rebutjat el "pacte de ciutat" per aconseguir "un acord més ampli sobre el futur planejament urbanístic de Lleida" proposat pel PSC.
El ple de la Paeria aixeca la suspensió de les llicències del nou POUM per evitar el «col·lapse»
Els partits del govern hi voten a favor mentre que només el PSC s'hi ha oposat
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2019 a les 08:44
Et pot interessar
-
Societat 80 anys de silenci: un poble de la Segarra restaura una campana del 1747
-
Societat L'IMO impulsa la campanya «Feina d'Estiu» per crear oportunitats laborals per a joves
-
Societat Aquestes són les sis millors pizzeries de Lleida
-
Societat Lleida tanca una de les festes majors «més participades dels darrers deu anys»
-
Societat Lleida posarà en marxa un banc de finques agràries per promoure l'Horta
-
Societat Aquests són els millors kebabs de Lleida