La intensa pluja que ha caigut entre aquest dimarts a la nit i durant la matinada de dimecres ha obligat a tallar la carretera N-II entre Mollerussa i Bell·lloc d'Urgell (Pla d'Urgell).
També s'hi ha vist afectat el servei ferroviari de la línia R-12 en aquest mateix tram, el qual ha quedat interromput i s'ha substituït per un servei alternatiu en autocar entre les estacions de Lleida i Calaf (Anoia).
A més, diversos punts de vies locals que discorren per la comarca del Pla d'Urgell han quedat inundats, amb la qual cosa s'hi ha prohibit el pas del trànsit rodat. Pel que fa a les rutes de transport escolar, s'han anul·lat 16 de les 23 que gestiona el Consell Comarcal, el que ha comportat que 531 alumnes no hagin pogut anar a classe.
El temporal talla l'N-II i diverses carreteres i deixa sense classe mig miler d'alumnes al Pla d'Urgell
Societat
El Consell Comarcal ha anul·lat 16 de les 23 rutes de transport escolar
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Successos Fira Tàrrega viu la jornada més multitudinària i encara la recta final amb el 76% de l’aforament venut ACN
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
Publicat el
23 d’octubre de 2019 a
les 10:59
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
Mor als 86 anys l'escolapi balaguerí Andreu Trilla
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
