Un arbre de grans dimensions ha caigut aquest dimarts a l'avinguda Blondel de Lleida. Els fets han passat poc abans del migdia quan el vent ha derrotat l'arbre, que ha caigut a la via i ha obligat els serveis municipals a retirar-lo. No s'han registrat ferits.
Els Bombers han atès entre la una del migdia i les sis de la tarda d'aquest dimarts 1.167 serveis per les conseqüències del temporal Gloria que des de les nou del matí de diumenge assola bona part de Catalunya.
A la Regió d'Emergències Sud se n'han fet 180, a la Nord 118, a la de Tarragona 45, a la de Lleida 32, a la de l'Ebre 26, a la de Girona 26 i a la Centre 11. Des del principi de l'episodi se n'han fet prop de 4.500, la major part per caigudes de branques i arbres a les xarxes de comunicació viàries o ferroviàries, per caigudes d'altres objectes als carrers a causa del vent o per inundacions de baixos i de clavegueram per la pluja.
El temporal tomba un arbre de grans dimensions a l'avinguda Blondel de Lleida
A la demarcació de Lleida els Bombers han fet 32 serveis
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2020 a les 10:07
Et pot interessar
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme