Els Bombers de la Generalitat van atendre el 2017 un total de 68.242 serveis arreu de Catalunya. D'aquests, 7.000 van ser a la regió de Lleida. La xifra total representa un 7% més que la dels serveis atesos durant el 2016.
El tipus d'emergència que més serveis va generar van ser els incendis urbans, amb 13.794, seguit pels salvaments, amb un total de 12.643. Els cos d'emergència destaca que s'ha produït un repunt especialment en rescats de persones en ascensors, rescats urbans i d'animals, tot i que els salvaments en el medi natural (rescats i recerques) es van mantenir bastant estables, amb 1.448 serveis.
Pel que fa als incendis de vegetació, els Bombers van atendre 6.376 serveis, 634 més respecte el 2016. Tot i que el nombre d'incendis va ser superior, les hectàrees cremades durant la campanya forestal es van reduir prop d'un 35% respecte el 2016. La major part dels incendis va ser de menys d'una hectàrea.
Els Bombers de la Generalitat atenen 7.000 serveis a la regió de Lleida el 2017
Societat
Tot i que el nombre d'incendis va ser superior al del 2016, es van cremar menys hectàrees
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
01 de febrer de 2018 a
les 11:36
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
