Els Bombers de la Generalitat treballen per apagar un incendi de vegetació forestal en una zona inaccessible de la serra de Roques Codolles, a Farrera (Pallars Sobirà). El cos d'emergències ha rebut l'avís del foc aquest divendres a les 10.45 hores.
Segons apunten els Bombers, es tracta d'un incendi d'alta muntanya on no s'hi pot arribar per carretera. Per això, fins al lloc dels fets s'hi han mobilitzat sis dotacions terrestres i vuit mitjans aeris. A més, també s'hi estan desplaçant efectius del cos amb helicòpter.
En aquests moments, es prioritza la cua del flanc dret de l'incendi, que a les 14.15 hores continua actiu. Pel que fa al cap, ha arribat a una pista forestal i està carenant el serrat. Els Bombers treballen en un perímetre de vuit hectàrees.
L'incendi d'alta muntanya de Farrera continua actiu. Prioritzem la cua flanc dret. El cap ha arribat a una pista forestal i està carenant el serrat. Treballem en un perímetre d'unes 8 ha.
— Bombers (@bomberscat) July 24, 2026
8 #maer i 6 🚒amb unitats #GRAF pic.twitter.com/1x5e6QWoSi

