Una dona de 79 anys es troba en estat crític després de ser atropellada dues vegades per un mateix vehicle a l'avinguda de Pinyana de Lleida.
Els fets han passat poc després de les dotze del migdia quan el turisme ha atropellat la víctima i, posteriorment, hauria tornat a passar pel seu damunt quan estava fent maniobres per aparcar el vehicle.
Després d'aquests fets, el conductor hauria marxat a peu sense socórrer la dona, que ha estat traslladada a l'Arnau de Vilanova en estat crític. Poc després, agents de la Guàrdia Urbana han arrestat l'home. Els agents han identificat aquest individu, de 52 anys i de nacionalitat espanyola, i han procedit a la seva detenció com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat del trànsit. Poc abans l’han requerit perquè fes la prova d’alcoholèmia, que ha donat resultat negatiu, i la prova de drogo test, que ha donat un resultat positiu.
En estat crític una dona que ha estat atropellada dos cops per un vehicle a Lleida
El conductor ha marxat del lloc dels fets sense socórrer la víctima i ha estat detingut poc després per la Guàrdia Urbana
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida Redacció

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 23 de desembre de 2019 a les 13:49
Actualitzat el 23 de desembre de 2019 a les 15:11
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març