L'Ajuntament de Lleida ha expulsat un agent de la Guàrdia Urbana que va ser condemnat a 1 any i 9 mesos de presó per un delicte de pornografia infantil. Segons ha avançat el diari Segre i confirmat l'ACN, la sentència imposada per l'Audiència de Lleida també suposava una suspensió de treball i sou per 21 mesos així com pèrdua del lloc de treball.
Des de la Paeria es té constància que ja s'ha finalitzat el termini de suspensió de treball i salari. Ara no es reincorporarà perquè la Urbana va incoar un expedient administratiu que apuntava que el tipus de delicte pel qual havia estat condemnat l'impossibilita per exercir de policia. L'agent va ser sorprès al 2015 al seu domicili de Rosselló quan es descarregava 17 arxius de contingut pedòfil.
La investigació es va iniciar arran de la denúncia d'una ONG nord-americana després de conèixer un intercanvi d'imatges de pornografia infantil. La policia espanyola va identificar l'adreça IP del condemnat i en l'escorcoll al seu habitatge li van trobar a l'ordinador un historial amb més de 1.400 descàrregues d'arxius pedòfils.
Expulsat un agent de la Guàrdia Urbana de Lleida condemnat per pornografia infantil
Se li va imposar 1 any i 9 mesos de presó per la descàrrega d'arxius pedòfils
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2020 a les 19:24
Actualitzat el 30 d’abril de 2020 a les 19:25
Et pot interessar
-
Societat L’orgue centenari de la Seu d’Urgell reneix després de dos anys de silenci
-
Societat El tresor ocult de Picarol brilla a Lleida amb Picasso com a convidat inesperat
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Montse Pujol, nova presidenta de la Trobada del Pirineu
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel