El Departament de Salut ha confirmat que no demanarà que Lleida passi a la fase 2 la propera setmana després del brot que es va localitzar fa uns dies, segons han confirmat a l'ACN fonts de la conselleria.
La consellera de Salut, Alba Vergés, no descartava dilluns que el Govern pogués demanar el passi de Lleida de la fase 1 a la fase 2 tot i que la proposta enviada al Ministeri de Sanitat no ho incloïa. Finalment, la decisió ha estat no fer-ho.
Així, la proposta de Salut manté la petició que les regions sanitàries de Girona i la Catalunya Central i les àrees de gestió assistencial del Garraf i el Penedès passin a fase 2 dilluns vinent, mentre que Lleida i la regió metropolitana de Barcelona es mantindran en fase 1.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202971[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]
Ja és oficial; Ponent no passarà a la fase 2 el proper dilluns
Societat
Vergés havia indicat que esperarien uns dies per analitzar l'augment i finalment s'ha decidit mantenir-se en fase 1
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos La conductora del bus accidentat a Lleida dona negatiu a les proves d'alcoholèmia i drogues Redacció
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
Publicat el
28 de maig de 2020 a
les 07:43
Et pot interessar
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat
Una quarantena d’empreses lleidatanes deuen més de 50 milions a Hisenda
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
-
Societat
El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa
-
Societat L’incendi de la Llitera ja és el pitjor de l’any a la península
