A partir d'aquest dijous, i fins el 16 d'octubre, es podrà visitar a la Biblioteca de Sant Agustí de la Seu d'Urgell l'exposició 'Joan Maragall, el poeta extasiat'. Es tracta d'una mostra de petit format per a joves i adults a l'entorn d'aquest autor cabdal de la literatura catalana, tot coincidint amb la doble commemoració del centenari de Joan Maragall.
'Joan Maragall, el poeta extasiat' és una iniciativa emmarcada en el Pla de Foment de la Lectura que impulsa el Departament de Cultura, i que amb la col·laboració de la Subdirecció General de Biblioteques està recorrent diverses biblioteques públiques de Catalunya com la de la Seu d'Urgell.
L'exposició ha estat comissariada per Margarida Cascuberta, produïda pel Teatre Nacional de Catalunya (TNC) i la Institució de les Lletres Catalanes, amb el suport de l'Arxiu Maragall de la Biblioteca de Catalunya i l'Arxiu de l'Institut del teatre de la Diputació de Barcelona.
Conferència sobre Maragall
A més a més, la Biblioteca de Sant Agustí ha organitzat pel divendres, 14 d'octubre, a les 19.30 hores, una conferència a càrrec de Tònia Passola sota el títol 'Una veu encara viva. Joan Maragall i la poesia popular'. Passola, llicenciada en Història de l'Art i professora d'institut ha publicat diferents llibres de poesia com Cel rebel (2000) i Bressol (2005).
La biblioteca de la Seu acull l'exposició "Joan Maragall, el poeta extasiat"
A partir de dijous, 29 de setembre i fins el 16 d'octubre. Es tracta d'una mostra de petit format per a joves i adults amb motiu de l'Any Joan Maragall.
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 28 de setembre de 2011 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
