El departament de Salut posa en marxa aquest dilluns la campanya de vacunació contra la grip i situa com un dels principals objectius d'enguany incrementar la cobertura entre les dones embarassades. Només un 3% aproximadament de les gestants es vacuna contra la grip a Catalunya, molt lluny de la cobertura de la tos ferina, que supera el 80%.
Els responsables de Salut Pública subratllen la importància per a les dones embarassades de vacunar-se per evitar complicacions en l'embaràs i protegir tant la mare com el nadó. Altres objectius de la campanya és incrementar la vacunació entre les persones amb problemes crònics de salut i condicions de risc i mantenir la cobertura en els majors de 65 anys, així com millorar-la entre els grups de 60 a 65 anys.
Com a novetat, les més de 3.000 farmàcies catalanes s'implicaran en la campanya impulsant la vacunació dels grups de risc i entre els seus professionals.
La campanya de vacunació de la grip comença avui
Societat
Salut s'ha marcat com a principal objectiu arribar a les dones embarassades
ARA A PORTADA
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Política Els nacionalitzats a través de la llei de nets no podran votar a les eleccions del 29-N ACN
-
Política El 29-N no altera els plans del CEO: hi haurà enquesta abans de les eleccions espanyoles Lluís Girona Boffi
Publicat el
23 d’octubre de 2017 a
les 07:45
Et pot interessar
-
Societat
La DOP Les Garrigues preveu produir la meitat del previst de quilos d’olives per la falta de pluges
-
Societat
USPAC reclama més protecció policial a la Mariola
-
Societat
Recusen el jutge de Lleida que ha assumit la macrodemanda dels bombers voluntaris pels seus vincles amb la UGT
-
Societat Dos homes s'enfronten a penes de 9 i 8 anys de presó per agredir sexualment dues dones a Lleida
-
Societat
Ordeig defensa el diàleg amb la pagesia i demana consens
-
Societat Les analítiques del pantà de la Torrassa no detecten toxines a l'aigua
