La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest dimarts com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en interior de vehicle i dos delictes de trencament de condemna en no respectar les ordres de no apropament i han iniciat les diligències corresponents.
Una patrulla ha anat a la plaça Seminari en rebre un avís d’un individu que estava forçant una furgoneta.
Un cop al lloc, els agents han sorprès aquest individu quan estava forçant una porta del vehicle amb una pota de cabra i aquest en veure els agents ha sortit corrents en direcció a la Costa del Jan. Tot seguit, una altra patrulla ha aturat aquest individu al carrer Major, quan anava corrents en direcció a la plaça Sant Francesc, i l’ha identificat com a R.B., de 42 anys, nascut al Marroc i veí de Lleida.
Els agents han comprovat que li constaven en vigor dos ordres de no apropament a comerços i establiments de l’eix comercial. Davant els fets, els agents han detingut R.B. com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en interior de vehicle i dos delictes de trencament de condemna en no respectar les ordres de no apropament i han iniciat les diligències corresponents.
La Guàrdia Urbana deté un home a Lleida per robar en un cotxe i trencar dues condemnes de no acostament
Els fets han passat a la plaça del Seminari
ARA A PORTADA
-
La plataforma «Aturem la Incineradora» qüestiona la legalitat del projecte de Nova Tracjusa a Juneda Redacció
-
-
Mollerussa celebrarà la seva Festa Major amb més de 50 activitats per a tots els públics Oriol Almacellas Verdés
-
La Fiscalia demana 12 anys de presó i l’expulsió del país per l’agressor que va apunyalar dos homes a Almenar Redacció
-
Publicat el 10 de març de 2020 a les 17:14
Actualitzat el 10 de març de 2020 a les 23:15
Et pot interessar
-
Societat Asaja rebutja la proposta de reduir la jornada laboral per al sector agroalimentari
-
Societat Un veí d'Agramunt guanya 331.000 euros amb 14 encerts a la quiniela
-
Societat L'Associació de Veïns del Centre Històric de Balaguer celebra 50 anys
-
Societat Uns 300 Mossos denuncien impunitat contra les agressions a policies en una manifestació a Lleida