La mare de Nadia, Margarida Garau, acusada de presumpta estafa en recaptar diners per tractar la seva filla, s'ha desvinculat de la gestió dels comptes aquest dimarts en la primera sessió del judici i ha afirmat que era el seu marit, Fernando Blanco, qui administrava les donacions.
"Desconeixia l'estat dels comptes i ni tan sols tenia targeta de crèdit", ha assegurat Garau en el judici, en l'Audiència de Lleida, que jutja el matrimoni per apropiar-se 1,1 milió d'euros en donatius.
El pare, que està a la presó provisional des de desembre de 2016, ha insistit a la seva declaració en el judici en què els donatius es van gastar en tractaments per a la petita i ha explicat que van crear l'Associació Nadia Nerea per la Tricotiodistrofia i Malalties Rares de Balears per operar i tractar a la menor.
La mare de Nadia es desvincula de l'estafa i diu que les donacions les portava el pare
Societat
"Ni tan sols tenia targeta de crèdit", afirma en el judici
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sacrifiquen els porcs i les aus d’una granja irregular a les Borges Blanques en plena alerta per la pesta porcina ACN
-
-
Terra Còctel d'avisos del Meteocat fins a l'eclipsi: tempestes, calor nocturna i màximes disparades Arnau Urgell i Vidal
-
Successos El pàrquing d’Aigüestortes obrirà parcialment dilluns després de l'allau de terra i pedres causada pel temporal ACN
Publicat el
03 d’octubre de 2018 a
les 09:41
Actualitzat el
03 d’octubre de 2018 a les
09:46
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
-
Societat
Instal·len una coberta a l'Hospital de cartró de la Vall Fosca per protegir-lo de la pluja i la neu
