La nevada s'ha fet notar amb contundència a la zona nord de l'Urgell i també al conjunt de la comarca de la Noguera. La precipitació s'ha intensificat a partir de les sis de la matinada i això ha permès acumular gruixos que en municipis com Agramunt i Artesa de Segre s'han situat al voltant dels 15 centímetres, una espessor similar a la que s’ha registrat a Balaguer.
Si bé les principals a les principals vies de comunicació s'hi pot circular amb precaució per la neu i el gel acumulats en alguns trams de la calçada, les més secundàries han quedat força impracticables.
A Agramunt operaris de la brigada municipal han treballat retirant neu de les voreres i escampant sal mentre que els més joves han gaudit de valent jugant amb la neu en zones com el parc del riu Sió. La previsió apunta que a mesura que avanci la jornada la nevada s'acabi convertint en pluja.
A la zona baixa de la plana d'Urgell l'A-2 no ha registrat problemes de circulació per la nevada i s'hi podia transitat amb normalitat. En alguns accessos hi havia patrulles dels Mossos d'Esquadra indicant la restricció de camions de 7,5 tones ja que algunes camioners quan s'han llevat han intentat circular igualment i per això se'ls ha demanat que s'aturessin.
La nevada es fa notar amb contundència a la zona nord de l'Urgell i a la Noguera
A municipis com Agramunt i Artesa de Segre els gruixos s'han situat al voltant del 15 centímetres
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 28 de febrer de 2018 a les 11:33
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot