El Lleida Esportiu ja no deu diners a la plantilla. L’entrenador, Gabri Garcia, ha assegurat aquest divendres en roda de premsa que ni jugadors ni tècnics tenen salaris pendents de cobrar.
L’arribada dels nous gestors del club ha posat fi als endarreriments en les nòmines que s’arrossegaven durant els primers mesos de temporada, quan el club estava controlat pels germans Esteve.
							
																					
														
								La plantilla del Lleida Esportiu, al dia de cobraments
El club ja no deu salaris ni a jugadors ni a tècnics
 
        - Gabri -
- Lleida Esportiu
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2022 a les 15:29
										Actualitzat el 06 de maig de 2022 a les 15:35
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
- 
												 Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
- 
												 Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
- 
												 Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
- 
												 Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
- 
												 Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions

 
															 
															 
															 
															 
															