La plataforma «Lliure de Franquisme» torna al jutjat per denunciar la Paeria pel nomenclàtor

La demanda col·lectiva s'havia de formalitzar el 18 de juliol, però la Paeria no va aportar tota la documentació

Publicat el 06 de setembre de 2017 a les 11:48
Actualitzat el 06 de setembre de 2017 a les 12:07
La plataforma Lleida Lliure de Franquisme presentarà aquest divendres la demanda al Jutjat contenciós pel nomenclàtor franquista dels carrers de Lleida. La denúncia s'havia de formalitzar el passat 18 de juliol passat, però el jutge va suspendre temporalment el termini ja que la Paeria no havia completat l'expedient requerit.

El jutjat va marcar com a data màxima el dia 20 de juliol perquè la plataforma presentés la demanda al contenciós i Lleida Lliure de Franquisme, que va escollir presentar-la el dia 18 perquè coincidia "amb la commemoració dels 81 anys de l'Alzamiento feixista de 1936 del general Francisco Franco".

L'entitat va lamentar l'actitud de l'Ajuntament de Lleida per "menysprear la memòria històrica" i va considerar que la Paeria va actuar de manera intencionada ja que "sabien perfectament la documentació que se'ls hi havia demanat".