Un veí de Balaguer de 30 anys ha mort aquest diumenge de matinada en un accident amb un camió a la carretera C-26, al punt quilomètric 24. Es tracta d'un home que respon a les inicials, A. F. P. P. de nacionalitat colombiana i resident a la capital de la Noguera.
El sinistre s'ha produït poc abans de les sis de la matinada quan el turisme ha col·lidit amb el camió. Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat diverses patrulles dels serveis d'emergència, que han tallat la circulació en els dos sentits de la marxa.
També s'han hagut de fer tasques d'excarceració del cos i s'ha activat un servei d'atenció psicològica. El conductor del camió ha sortir il·lès del xoc.
La víctima mortal de la C-26 és un balaguerí de 30 anys d'origen colombià
Societat
El sinistre ha passat poc abans de les sis de la matinada | La víctima mortal respon a les inicials A. F. P. P.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’octubre de 2019 a
les 10:08
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
-
Societat
El Castell del Remei cedeix el seu arxiu històric a la Generalitat
