L'Ajuntament de Llimiana ha negat haver cobrat per autoritzar la caça d'isards al Montsec, tal i com ahir va denunciar l'entitat ecologista Ipcena, i ha aclarit que el coto de caça municipal està llogat a la Societat de Caçadors Sant del Bosc. La tinent d'alcalde i alcaldesa accidental, Maria José Pérez, ha declarat a aquest diari que "si Ipcena diu que l'Ajuntament de Llimiana ha cobrat per aquestes concessions, que ho demostri".
Les mateixes fonts van explicar que l'ajuntament es va limitar a notificar els permisos que va rebre d'Agricultura el passat mes d'octubre. La conselleria, segons revela Segre, va recordar que la concessió dels permisos, que va rebaixar a només dos, es va tramitar després d'aprovar un pla tècnic de gestió i que el nombre d'isards al Montsec arriba als cinquanta exemplars i no als vint que va citar Ipcena.
L'Ajuntament de Llimiana nega haver cobrat per autoritzar la caça d'isards al Montsec
Fonts municipals aclareixen que el coto de caça està llogat a una societat de caçadors
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 12 de febrer de 2017 a les 01:52
Actualitzat el 12 de febrer de 2017 a les 01:53
Et pot interessar
-
Societat Ponent i les Terres de l'Ebre, en alerta per pedregades, ventades, esclafits i tornados
-
Societat La Mariola: entre el conflicte i l'oblit
-
Societat Un terratrèmol amb epicentre a la Vall de Boí sacseja l'Alta Ribagorça
-
Societat Justícia inverteix tres milions en la modernització del centre de menors El Segre de Lleida