L'Eix Comercial de Lleida és l'escenari d'una prova pilot pionera a Catalunya per dinamitzar el comerç local amb tecnologia 5G.
Diversos establiments ja disposen a la seva entrada d'un codi QR que un cop escanejat permet conèixer els serveis i productes que ofereixen mitjançant una representació hologràfica dels seus propietaris. Aquest sistema es pot trobar també en punts de referència històrics com l'estàtua d'Indíbil i Mandoni, amb l'objectiu de donar a conèixer la història de la ciutat.
El projecte s'emmarca en l'Àrea 5G de Ponent de la Cambra de Comerç, la Diputació i la Paeria de Lleida i la iniciativa Àrees 5G, que impulsen la Generalitat de Catalunya, Mobile World Capital Barcelona i la Fundació i2CAT.
L'Eix Comercial inicia una prova pilot innovadora per dinamitzar el comerç amb tecnologia 5G
Es podrà conèixer els serveis de diversos establiments i la història de la ciutat a través de realitat augmentada
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2023 a les 14:12
Et pot interessar
-
Societat
Lleida posa a punt els seus rellotges
-
Societat
La pagesia bloqueja l’Eix Transversal i exigeix mesures immediates contra la sobrepoblació de fauna
-
Societat
Ordeig reconeix que «s'ha de fer més» en el control de la fauna cinegètica
-
Societat
Condemnat a 3 anys i mig de presó l'acusat d'apunyalar un jove a Cervera
-
Societat
Lleida inaugura el Cucalòcum més gran
-
Societat
Sort torna a somriure amb el 23112, el primer cinquè premi de la rifa de Nadal
