Lleida és una de les ciutats espanyoles on és més car anar al cinema. La organització FACUA-Consumidors en Acció ho indica en un estudi en el qual ha analitzat el preu de l'entrada del cinema a Espanya, a partir de 132 cinemes de totes les capitals de província espanyoles.
La capital del Segrià és una de les ciutats més cares en cinemes, sobretot durant els caps de setmana. El preu mitjà de l'entrada és de 7,83 euros, la qual cosa la situa només per darrere de Madrid (8,92), Barcelona (8,70), Guadalajara (8,50), València (8,26), Oviedo (7,90), Pamplona (7,90) i Vitòria (7,85). La mitjana espanyola és de 7,03 euros, mentre que a Girona és de 7,50 euros i a Tarragona de 7,10.
Pel que fa a les sessions nocturnes (golfes) –que només s'ofereixen en 31 dels 132 cinemes estudiats–, Lleida ascendeix fins a la tercera posició en el rànquing de ciutats més cares d'Espanya, amb un preu mitjà de 8 euros, només per darrere de Barcelona (9,10) i Bilbao (8,10), sent la mitjana espanyola de 6,27 euros.
Lleida, entre les deu ciutats de l'Estat on és més car anar al cinema
Societat
El preu mitjà d'una entrada a la ciutat és de 7,83 euros
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
10 de desembre de 2019 a
les 07:54
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
