El trasllat de les obres de Sixena del Museu de Lleida va ser un operatiu que es va fer amb presses. Això és el que ha dit aquesta setmana el Secretari d'Estat per a les Administracions Territorials, Roberto Bermúdez de Castro, que en una entrevista a Ràdio Huesca ha admès que hi va haver voluntat política "per guanyar quatre vots".
En aquest context, De Castro apunta que la sortida de les peces de l'equipament lleidatà "s'hagués pogut fer uns dies després sense que passés res", alhora que ha indicat que es van "forçar les coses de manera innecessària". Tot i això, el secretari ha defensat la postura del Ministre de Cultura, Íñigo Méndez de Vigo, per haver actuat "amb lleialtat i normalitat".
Madrid admet que el trasllat de les obres de Sixena es va «forçar» per guanyar vots
Societat
El Secretari d'Estat per a les Administracions Territorials assegura que l'operatiu s'hagués pogut fer uns quants dies més tard
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de desembre de 2017 a
les 14:26
Et pot interessar
-
Societat
Seròs inaugura el nou parc de bombers voluntaris després de dues dècades de reivindicacions
-
Societat
La calor impulsa la temporada a les piscines de Ponent
-
Societat
La calor s’intensifica a Lleida i s’estendrà per Catalunya durant el cap de setmana
-
Societat
Clausurat un supermercat que funcionava com a bar encobert al Centre Històric
-
Societat
L’Escola Popular de Balàfia crida a plantar cara al desallotjament del seu local
-
Societat
Guerra als patinets trucats a Lleida: La Paeria compra una màquina per mesurar la velocitat
