El ministre de Cultura, Íñigo Méndez de Vigo, ha insistit que donarà compliment a la resolució del jutge d'Osca que obliga a entregar al Monestir de Sixena les 44 obres d'art en litigi que estan al Museu de Lleida abans de l'11 de desembre. Ara bé, no ha aclarit quan es farà aquest trasllat i ha dit que cal "cert temps" per tal que els béns no pateixin "deteriorament".
Per tant, obre la porta a no complir estrictament el termini fixat pel jutge, tot i que no anuncia quan es farà aquest trasllat. El ministre insisteix que s'ha limitat a "donar compliment a la sentència" i que ha traslladat al Departament de Cultura tot allò que fixava la providència del jutge. En la sentència, es demana a les forces i cossos de seguretat que s'encarreguin de fer aquest trasllat.
Méndez de Vigo diu ara que cal temps per garantir el trasllat dels béns de Sixena
Societat
El ministre reitera que donarà compliment a la decisió del jutge d'Osca però no aclareix si serà abans de l'11 de desembre
- Méndez de Vigo -
- Arxiu
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
07 de desembre de 2017 a
les 14:56
Actualitzat el
07 de desembre de 2017 a les
15:29
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
