L'entrenador del Lleida Esportiu, Jesús Casas "Molo", s'ha espolsat les responsabilitats en la valoració del descens del seu equip a la quarta categoria del futbol espanyol. En roda de premsa després del partit contra l'Hércules, el tècnic ha recordat que la plantilla arribava al matx amb baixes i després de dues setmanes de confinament per dos casos de Covid-19.
[noticia]43684[/noticia]
Molo també ha recordat que l'equip ha tingut tres partits en pocs dies i que ha hagut de viatjar massa per preparar en condicions els encontres. En aquesta tessitura, l'entrenador ha recordat que la temporada ha estat atípica pel canvi de model de competició que ha creat la Federació Espanyola de Futbol i s'ha negat a admetre que el seu equip hagi baixat de categoria, un fet evident.
Molo no creu que el Lleida hagi patit un descens, per bé que ha indicat que respecta la gent que ho valora d'aquesta manera, inclosa "la que vol fer mal al Lleida". El preparador andalús ha recuperat els tòpics per afirmar que el Lleida Esportiu "mai no es rendeix" i ha instat a aixecar-se i mirar endavant.
Molo s'espolsa responsabilitats i atribueix el fracàs del Lleida a les dificultats de la temporada
L'entrenador nega el descens i recorda les baixes, el confinament, la concentració de partits en pocs dies i els viatges
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 19 de maig de 2021 a les 23:25
Actualitzat el 20 de maig de 2021 a les 00:22
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues