L'Hotel Nastasi de Lleida acollirà a partir d'aquest dimarts persones amb la covid-19 lleus i altres que hagin estat en contacte directe amb algun positiu i que no puguin complir un correcte aïllament en un domicili.
Aquest hotel ja va funcionar durant els mesos d'abril i maig com a equipament sanitari acollint pacients amb coronavirus estables derivats d'hospitals lleidatans. Ara, complementarà la resta de dispositius habilitats per a la regió sanitària de Lleida des de l'inici de la campanya de la fruita com són l'Hotel Rambla, la Manreana i equipaments municipals d'Alcarràs, Seròs i Soses, que ofereixen allotjament a unes 75 persones que es troben en aïllament -la majoria temporers-, una trentena de les quals positius.
El Departament de Salut enllesteix els preparatius per habilitar l'Hotel Nastasi de Lleida per tal que pugui acollir a partir d'aquest dimarts persones que hagin de complir quarantena i no pugui complir l'aïllament necessari al domicili, com ara treballadors temporers o persones sense sostre que han arribat al territori coincidint amb la campanya de la fruita.
Complementarà així la resta de dispositius habilitats per Salut a la regió sanitària de Lleida com són l'Hotel Rambla de la capital del Segrià, la casa de colònies la Manreana de Juneda (Garrigues) i els equipaments municipals d'Alcarràs, Soses i Seròs, al Baix Segrià. Actualment, aquests dispositius acullen 75 persones en aïllament, una trentena de les quals amb coronavirus.
L'Hotel Nastasi ja va funcionar com Hotel Salut durant els mesos d'abril i maig, aleshores acollint pacients amb coronavirus que presentaven un estat estable derivats de centres hospitalaris lleidatans.
Salut prepara l'Hotel Nastasi per a l'aïllament de persones amb coronavirus i contactes directes
Societat
L'espai ja va funcionar durant l'abril i maig com a equipament sanitari allotjant pacients amb la covid-19 estables
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
29 de juny de 2020 a
les 21:57
Actualitzat el
29 de juny de 2020 a les
22:00
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
