Els grups municipals del PDECAT, ERC-Avancem, la Crida per Lleida-CUP, el Partit Popular i el Comú de Lleida a l’Ajuntament de Lleida insten l’equip de govern a ajornar la presentació en Comissió Informativa de Polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i sostenibilitat de la proposta per a l’aprovació inicial del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) fins al mes de juny.
Els partits de l’oposició consideren que el projecte és una eina cabdal per al desenvolupament i el futur de Lleida, i, per tant, necessita del màxim consens possible.
Per això demanen que es destini aquest temps per a la discussió, el consens i la concertació d’aquest pla amb els diversos agents socials, econòmics i de tot tipus de la ciutat, ja que aquesta eina de planificació afecta l’activitat econòmica, la mobilitat, el desenvolupament urbà en interacció i diàleg amb l’entorn natural.
Així mateix, proposen que durant aquest temps s’acabin de redactar els documents necessaris per a la total conformació d’aquest Pla per dur-lo a la seva aprovació inicial amb garanties, atès que la documentació facilitada és incompleta en àmbits com la mobilitat, el comerç, el paisatge urbà o l’ordenació de l’espai fluvial.
Les formacions recorden que el procés de revisió del POUM de Lleida es va iniciar fa més de tres anys, amb la presentació d’un avanç que ha sofert moltes modificacions des d’aleshores i, per tant, requereix d’una nova anàlisi.
Tots els partits menys PSC i Ciutadans demanen endarrerir l'aprovació inicial del POUM de Lleida
Societat
PDECAT, ERC, la Crida, el PP i el Comú consideren que hi ha d'haver més diàleg i consens per tirar endavant aquest projecte
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sacrifiquen els porcs i les aus d’una granja irregular a les Borges Blanques en plena alerta per la pesta porcina ACN
-
-
Terra Còctel d'avisos del Meteocat fins a l'eclipsi: tempestes, calor nocturna i màximes disparades Arnau Urgell i Vidal
-
Successos El pàrquing d’Aigüestortes obrirà parcialment dilluns després de l'allau de terra i pedres causada pel temporal ACN
Publicat el
12 de febrer de 2018 a
les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
-
Societat
Instal·len una coberta a l'Hospital de cartró de la Vall Fosca per protegir-lo de la pluja i la neu
-
Societat
Els Bombers retiren els efectius terrestres de l'incendi de Senet per la inestabilitat meteorològica
