El conveni estableix que l’ACA assignarà anualment a l’Ajuntament els recursos necessaris per al manteniment i l’explotació de les instal·lacions, i preveurà un pla d’inversions per reposar-les i millorar-les. Les transferències ascendeixen a 361.862, 90 euros anuals en el cas de Tremp, a de 15.379,12 euros en el cas de Vilamitjana.
L’Ajuntament adquireix el compromís de complir el Reglament dels serveis públics de sanejament i d’enviar periòdicament a l’ACA els informes corresponents als diferents tipus d’abocaments que es fan a les plantes, així com els resultats dels controls que s’apliquin als sistemes de sanejament.
Inicialment, l’Ajuntament portarà a terme la gestió a través de l’empresa municipal Aigües de Tremp.
ARA A PORTADA
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
10 de desembre de 2010 a
les 17:36
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
-
Societat
La DOP Les Garrigues preveu produir la meitat del previst de quilos d’olives per la falta de pluges
