Tres persones van entrar ahir al migdia en una carnisseria de Sort i van robar la cartera d'un dels empleats. Els lladres van assaltar l'establiment quan el responsable del negoci no es trobava a la botiga, sinó a l'obrador, i en el descuit van furtar-li la cartera.
Segons fonts properes al cas, els lladres s'haurien endut prop de 1.500 euros, targetes i documentació personal de la víctima, que va presentar la mateixa tarda la pertinent denúncia als Mossos d'Esquadra.
Segons han confirmat a Pallars Digital, els Mossos han obert una investigació per aclarir el fets i intentar localitzar els assaltants. El robatori es va produir poc abans de les 14h de la tarda. Segons fonts policials, no consta cap altre incident a la zona ni durant el dia d'ahir, ni avui, ni en dies anteriors.
Tres lladres s'emporten 1.500 euros d'una carnisseria de Sort
Aprofiten el descuit de l'empleat, que es trobava a l'obrador, per robar-li la cartera
Ara a portada
Publicat el 16 de novembre de 2016 a les 10:23
Et pot interessar
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer