Una dona de 40 anys ha estat atropellada aquest dissabte poc abans de la una del migdia per un vehicle que circulava pel passeig de Ronda en l'encreuament amb el carrer bisbe Irutita. Segons la Guàrdia Urbana, la víctima creuava un pas de vianants quan el turisme la va envestir i la va deixar ferida.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat diverses patrulles de la policia local i una ambulància del SEM, que ha traslladat la dona a l'hospital Arnau de Vilanova en estat menys greu. La Guàrdia Urbana ha obert una investigació per aclarir les causes d'aquest accident. El conductor ha donat positiu en el control d'alcoholèmia.
Aquest és el segon atropellament en menys de dos dies que s'ha produït a la ciutat. L'anterior va ser el divendres al barri de la Bordeta, on un cotxe va envestir un nen de deu anys que anava amb patinet.
Un cotxe atropella una dona que creuava un pas de vianants al passeig de Ronda de Lleida
La víctima, de 40 anys, ha estat traslladada a l'hospital Arnau de Vilanova
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de maig de 2017 a les 07:47
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu