La ciutat de Balaguer ha registrat en els darrers dies un augment de contagis de coronavirus. El repunt d'infeccions dels últims dies, 11 en les darreres hores, ha estat provocat per una celebració familiar entre diverses persones.
Tot i la tendència ascendent de la corva d'afectació, l'alcalde de la ciutat, Jordi Ignasi Vidal, ha indicat que la situació està sota control i en seguiment, per bé que ha insistit en la necessitat d'extremar les mesures de seguretat per evitar un major índex de contagis a la ciutat.
[noticia]38749[/noticia]
Des de l'inici de la crisi sanitària, Balaguer ha comptabilitzat 159 casos positius. La capital de la Noguera és una de les cinc capitals lleidatanes que no passarà a la segona fase del desconfinament aquest dilluns.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202971[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]
Una celebració familiar, origen de l'augment de contagis a Balaguer
Societat
L'alcalde de la ciutat, Jordi Ignasi Vidal, assegura que la situació està controlada
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos La conductora del bus accidentat a Lleida dona negatiu a les proves d'alcoholèmia i drogues Redacció
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
28 de maig de 2020 a
les 21:21
Actualitzat el
28 de maig de 2020 a les
23:10
Et pot interessar
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat
Una quarantena d’empreses lleidatanes deuen més de 50 milions a Hisenda
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
-
Societat
El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa
-
Societat L’incendi de la Llitera ja és el pitjor de l’any a la península
