Una nena de deu anys ha resultat ferida lleu aquest dimecres a la tarda després de ser envestida per un vehicle. Els fets han passat pocs minuts després de les sis de la tarda al carrer Bisbe Irurita de Lleida, quan la menor ha estat envestida per un cotxe, que li ha provocat traumatismes en diverses parts del cos.
La nena ha estat atesa al mateix lloc dels fets, on s'hi han desplaçat patrulles de la Guàrdia Urbana i ambulàncies. Posteriorment, ha estat traslladada a l'hospital Arnau de Vilanova. Dues patrulles de la policia local han regulat el trànsit al lloc dels fets.
Dos atropellaments a menors en tres hores
Aquest accident ha passat tres hores després que un nen de tres anys hagi estat envestit mortalment a les Borges Blanques per un vehicle. El menor anava acompanyat per la seva mare i ha mort al mateix lloc dels fets després que els serveis d'emergència no poguessin estabilitzar-lo per traslladar-lo amb helicòpter a l'hospital.
Una nena de 10 anys, ferida després de ser atropellada a Lleida
La menor ha patit traumatismes | Els fets han passat al carrer Bisbe Irurita
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2017 a les 00:53
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu