L'Audiència de Lleida iniciarà dilluns de la setmana que ve el judici contra un home acusat d'estafa en relació amb la venda de peces de vehicle el maig de 2022. Segons el Ministeri Fiscal, l'acusat va publicar un anunci en una pàgina web de compravenda, on va acordar la venda d'un motor i una caixa de canvis per a una furgoneta per un import de 4.415 euros.
El comprador, confiat en la bona fe de l'acusat, va transferir els diners, però mai va rebre el material pactat. La Fiscalia argumenta que l'acusat mai va tenir la intenció de lliurar les peces i que el seu objectiu era obtenir un benefici patrimonial il·lícit. A més, l'acusat compta amb antecedents per delictes similars.
El Ministeri Públic sol·licita una pena de tres anys de presó per un delicte d'estafa, així com una multa de 4.320 euros. També es demana que l'acusat retorni els 4.415 euros estafats al comprador. El cas ha estat instruït pel Jutjat d'Instrucció 4 de Lleida.
A judici per estafa en la compravenda de peces de vehicle a Lleida
La fiscalia demana tres anys de presó i una multa de 4.320 euros

- Els jutjats de Lleida -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2024 a les 15:57
Et pot interessar
-
Successos El jutjat de Cervera rebutja dictar una ordre d’allunyament a un home investigat per tocaments a la seva veïna
-
Successos Mor un ciclista de 70 anys en xocar amb un autocar a l'N-240 a Lleida
-
Successos Dos homes s’enfronten a 9 anys de presó i multa milionària per portar 13.000 pastilles d’èxtasi a la Val d’Aran
-
Successos Un operari mor electrocutat durant tasques de manteniment a Lleida
-
Successos Denunciat per circular a 194 km/h a la C-14, a Ciutadilla
-
Successos Quarta suspensió d’un desnonament a Lleida enmig de la pressió social i la inacció institucional