L'Audiència de Lleida iniciarà dilluns de la setmana que ve el judici contra un home acusat d'estafa en relació amb la venda de peces de vehicle el maig de 2022. Segons el Ministeri Fiscal, l'acusat va publicar un anunci en una pàgina web de compravenda, on va acordar la venda d'un motor i una caixa de canvis per a una furgoneta per un import de 4.415 euros.
El comprador, confiat en la bona fe de l'acusat, va transferir els diners, però mai va rebre el material pactat. La Fiscalia argumenta que l'acusat mai va tenir la intenció de lliurar les peces i que el seu objectiu era obtenir un benefici patrimonial il·lícit. A més, l'acusat compta amb antecedents per delictes similars.
El Ministeri Públic sol·licita una pena de tres anys de presó per un delicte d'estafa, així com una multa de 4.320 euros. També es demana que l'acusat retorni els 4.415 euros estafats al comprador. El cas ha estat instruït pel Jutjat d'Instrucció 4 de Lleida.
A judici per estafa en la compravenda de peces de vehicle a Lleida
La fiscalia demana tres anys de presó i una multa de 4.320 euros
 
        - Els jutjats de Lleida -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2024 a les 15:57
																			
								Et pot interessar
- 
												 Successos
												Detingut per robar 1.000 quilos de pomes d’una finca de Vilanova de Bellpuig Successos
												Detingut per robar 1.000 quilos de pomes d’una finca de Vilanova de Bellpuig
- 
												 Successos
												Judici per l’apunyalament d’un jove a Cervera: l’acusat culpa un amic i parla d’un suborn de 30.000 euros a la víctima Successos
												Judici per l’apunyalament d’un jove a Cervera: l’acusat culpa un amic i parla d’un suborn de 30.000 euros a la víctima
- 
												 Successos
												Un home s'enfronta a 7,5 anys de presó i a l'expulsió del país per intentar violar la parella a Lleida Successos
												Un home s'enfronta a 7,5 anys de presó i a l'expulsió del país per intentar violar la parella a Lleida
- 
												 Successos
												Detingut per apunyalar al coll el seu pare a Bellpuig Successos
												Detingut per apunyalar al coll el seu pare a Bellpuig
- 
												 Successos
												Detingut de nou el lladre multireincident que va robar i cremar cases a l’Horta Successos
												Detingut de nou el lladre multireincident que va robar i cremar cases a l’Horta
- 
												Successos Localitzen un cadàver en avançat estat de descomposició en un camí de Cervera 

 
															 
															 
															 
															 
															