Mor un excursionista francès en caure per un canal a la zona de la Restanca

Els serves d'emergència de l'Aran van rebre l'avís del succés cap a tres quarts de set de la tarda d'aquest dimarts

Publicat el 17 de juny de 2026 a les 07:43
Actualitzat el 17 de juny de 2026 a les 08:24

Un excursionista de nacionalitat francesa ha mort aquest dimarts en caure per un canal a la zona del llac de la Restanca, segons han informat les autoritats de l'Aran. Els serveis d'emergències del govern aranès van rebre l'avís de l'incident cap a tres quarts de set a través del telèfon 112.

Fins a l'indret es va desplaçar una dotació de dos membres dels Bombers d'Aran en helicòpter. En arribar-hi, van localitzar l'accidentat, però no van poder fer res per salvar-li la vida.

El Conselh Generau d'Aran ha expressat el seu condol a la família i amics de la víctima a través d'una publicació a xarxes socials.

Escull Lleida com la teva font preferida de Google