Telefònica ha solucionat la fallada d'Internet i telefonia fixa a diversos municipis de les comarques de Ponent, després d'una interrupció que va durar dos dies. La incidència, que va començar a causa d'un incendi en un punt de fibra a prop de la LL-11 a Lleida i un altre a Bell-lloc d'Urgell, va afectar moltes administracions i usuaris.
La falta d'Internet i telefonia fixa ha provocat molts problemes a usuaris i administracions durant dos dies a Ponent. En aquest sentit, molts ajuntaments com el de Mollerussa no podien fer gestions dimecres, però també les comissaries de Mossos de la capital del Pla d'Urgell i la de les Garrigues. Els Centres d'Atenció Primària han tingut problemes per atendre els pacients i els comerços per cobrar les compres.
Telefònica ha presentat una denúncia als Mossos d'Esquadra per esclarir les causes de l'incident, mentre que l'Agència Catalana de Consum ha recordat als afectats la possibilitat de reclamar compensacions.
Telefònica restableix els serveis a Ponent després de la fallada
Problemes en gestions administratives, atenció sanitària i funcionament comercial són algunes de les conseqüències de l'aturada
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’abril de 2024 a
les 12:18
Actualitzat el
19 d’abril de 2024 a les
12:29
Et pot interessar
-
Successos Demanen 13 anys de presó per a l’acusat d’incendiar el seu pis a Mollerussa
-
Successos
Intervenen més de 200 peces de roba falsificades al mercat de Cervera
-
Successos
Reobre el Parc Esportiu de Tàrrega després que s'hagi descartat el perill de toxicitat
-
Successos
50 evacuats i 9 intoxicats per una reacció química a les piscines de Tàrrega
-
Successos
Presó per a cinc dels onze detinguts a Lleida en l'operació contra el tràfic de marihuana i armes
-
Successos
Demanen 4 anys de presó per a un home acusat d'intentar endur-se un nen a Lleida
