L'escriptor Alejandro Palomas va protagonitzar la darrera tertúlia del Club de Lectura de la Biblioteca Pública de Súria, que va tenir lloc dimecres 30 de gener dins de la programació de la Festa de Sant Sebastià. Al començament de l'acte, el conegut autor barceloní, que l'any 2018 va guanyar el Premi Nadal, va parlar sobre les seves arrels familiars surienques i la seva vinculació amb la vila.
La conducció de l'acte va anar a càrrec de Ramon Garcia, que va destacar l'interès de comptar amb la presència d'un autor reconegut i premiat per mantenir un col·loqui directe amb les persones integrants del Club de Lectura. La tertúlia va estar centrada en el seu llibre ‘Una mare', tot i que també es va estendre a altres aspectes de les seves obres i del seu treball literari.
En el transcurs de l'acte, Alejandro Palomas va comentar alguns dels temes principals de la seva obra literària, com la infantesa, les absències i les relacions familiars.
L'autor barceloní es va definir com un escriptor intuïtiu que vol plantejar-se reptes literaris i descriure realitats aparentment petites que molt sovint amaguen grans veritats desconegudes. "Em fascinen els dèbils que al final resulta que no són tan dèbils", va explicar.
L'acte va començar amb unes paraules de presentació i benvinguda a càrrec de la regidora de Cultura, Montserrat Juncadella.
La tertúlia del Club de Lectura de la Biblioteca Pública ha estat un dels darrers actes del programa de la Festa de Sant Sebastià, que es clourà diumenge 3 de febrer amb la 8a Cursa de Muntanya de Súria. L'inici de la cursa tindrà lloc a les 10.00 h des del Pla de la Font.
El programa d'actes es va iniciar dimecres 16 de gener amb el pregó de festes, a càrrec de l'historiador d'ascendència surienca Jaume Claret. La Festa de Sant Sebastià és coordinada per l'àrea de Cultura de l'Ajuntament, amb la participació de diferents persones i entitats de la vila.
ARA A PORTADA
-
Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació Pere Fontanals
-
ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública Pere Fontanals
-
Robatori violent al carrer del Born de Manresa: li arrenquen el rellotge quan obria la botiga Pere Fontanals
-
Saturació a Correus Sallent: només dos treballadors per cobrir centenars d'enviaments endarrerits Pere Fontanals
-
Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell Pere Fontanals
Publicat el 01 de febrer de 2019 a les 15:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa
-
Cultura i Mitjans Manresa, Ciutat Àgora rep un nou reconeixement com a bona pràctica cultural per la seva capacitat transformadora
-
Cultura i Mitjans Santpedor tanca una Festa de Santa Anna molt participada