La cantautora de Santpedor Anaïs Vila estrenarà aquest dijous a les 7 de la tarda, a la Sala Petita del Kursaal el seu quart àlbum d'estudi, Ara sempre. Ho farà amb totes les entrades exhaurides i acompanyada dalt de l'escenari per una banda integrada per Pep Soler, Marina Lluch i Andreu Moreno.
Instruments reals i músics reals donen vida a les noves cançons de la cantautora santpedorenca, que aposta per una sonoritat sincera i allunyada de qualsevol artificiositat. ‘Ara sempre' és un àlbum acústic, poètic i madur, en què Anaïs Vila fa un retrat de les barreres i els anhels dels qui ara viuen la dècada dels trenta.
Un concert per posar frens, fer una pausa i endinsar-se a l'univers de pop independent de la cantant i compositora que, amb aquest quart disc, es reafirma com un dels noms de l'escena musical catalana amb segell propi, en evolució constant i amb projecció d'una carrera de llarga durada.
El disc Ara sempre, publicat aquest mes de gener per Temps Record, ha estat possible gràcies a una campanya de Werkami.
[naciomanresa]
Anaïs Vila presentarà dijous al Kursaal el seu quart disc amb les entrades exhaurides
"Ara sempre" és un àlbum acústic i poètic que retrata els anhels dels qui ara viuen la dècada dels trenta
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria Redacció
-
Successos Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers Redacció
-
Societat El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau Redacció
-
Política Gairebé 200 persones assisteixen a la celebració dels 30 anys de Consorci dels 10 anys de Consell Comarcal del Moianès Redacció
EL MÉS LLEGIT
-
1Qui és el manresà que sortirà al nou magazín de tarda de RTVE?
-
2Gairebé 200 persones assisteixen a la celebració dels 30 anys de Consorci dels 10 anys de Consell Comarcal del Moianès
-
3El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau
-
4L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria
-
5Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers
Publicat el 13 de febrer de 2024 a les 11:23
Actualitzat el 13 de febrer de 2024 a les 11:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Beca de Recerca Museu del Barroc de Catalunya agafa el relleu al Premi Pare Ignasi Puig i Simon
-
Cultura i Mitjans El grup Nacionalista porta finalment a ple el reconeixement internacional de la Llum
-
Cultura i Mitjans Súria fa troballes patrimonials durant la restauració de les façanes del Castell i el sobreabsis de l'Església del Roser
-
Cultura i Mitjans Inscripcions obertes als Tallers d'Estiu de l'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal