Aquest cap de setmana es realitza a Cardona un taller d'iniciació al clown organitzat per l'associació Fira Màgica i La Mandraga i la col.laboració de l'Ajuntament cardoní.
El taller es durà terme dissabte i diumenge a les instal.lacions de l'escola municipal de música i està dirigit a persones amb inquietuds teatrals, professionals del sector del lleure i l'educació i a tothom que vulgui passar una bona estona rient i fent riure.
Cardona acull un taller d'iniciació al clown
Aquest cap de setmana organitzat per l'associació Fira Màgica i La Mandraga
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’octubre de 2012 a les 14:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans Els altars amagats de Manresa: on són les capelles i capelletes que han sobreviscut al pas del temps
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures
-
Cultura i Mitjans La Coral Escriny emociona amb tango litúrgic i música argentina contemporània