Aquest diumenge 27 de març, Castellbell i el Vilar celebrarà la Pasqua amb les populars caramelles. Tal com es va iniciar l'any passat, està previst que hi participin diversos grups amb la intenció de donar més pluralitat a la tradicional festa. A partir de les 8 del matí, des del Vilar fins a la Bauma passant pel Borràs i pel barri del Burés, l'Agrupació de Bastoners de Castellbell i el Vilar, el Cor de Caramelles de Castellbell i el Vilar juntament amb la coral infantil de la Capella de música Burés La Formiga i la colla de dansaires de Resistens, que per aquesta ocasió estrenen el ball de cintes, recorreran els carrers del poble.
Ballada a l'Ajuntament
Al punt del migdia es preveu que es trobin tots els grups al davant de l'Ajuntament, on cadascun dels grups ens oferiran el seu repertori, a més aquest any amb el repte d'aconseguir que les colles de bastoners i dansaires ballin una polca conjunta, i tot seguit continuïn els seus recorreguts, ballant i cantant fins a l'hora del vermut.
Castellbell i el Vilar repetirà l'experiència de les Caramelles
Aquesta serà la segona edició seguida que celebra el municipi del Bages Sud
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de març de 2016 a les 10:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa