La creació de murals de Caramelles al centre urbà de Súria continua amb l'inici dels treballs de pintat en una de les façanes de la Piscina Municipal, tocant a la plaça de Sant Joan, amb una imatge dedicada a les colles del Foment Cultural. Actualment ja es troba molt avançat el mural dedicat a les colles del Tro Gros i la Coral Sòrissons a l'Estació d'Autobusos, iniciat el passat mes de febrer.
Amb aquests dos nous murals es completarà la iniciativa impulsada el 2023 per l'Ajuntament de Súria i la Comissió de Caramelles per tal que la festa surienca estigui present durant tot l'any en l'espai urbà de la vila. L'any passat van ser pintats els murals dedicats a les colles de l'Agrupació Sardanista i la Societat Coral La Llanterna (façana de la Piscina Municipal) i de l'Altatxu (escales del carrer Vilanova).
El disseny i realització dels murals és a càrrec de grup de joves artistes suriencs Pau Hernández, Pau Juárez, Abel Martínez i Maria Vila.
Com en els murals realitzats l'any passat, els d'enguany incorporaran fragments d'El Cant del Poble com a himne que s'ha convertit en un dels símbols de les Caramelles surienques.
Els dies centrals de les Caramelles de Súria seran dissabte 30 i diumenge 31 de març. L'arrencada del programa serà aquest diumenge 17 de març amb el Vermut Caramellaire al Parc Municipal Macary i Viader, una de les activitats que han estat incorporades en les darreres edicions de la festa.
Comencen els treballs per pintar el quart mural de Caramelles a Súria
Es porta a terme en una de les façanes de la Piscina Municipal, tocant a la plaça de Sant Joan
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2024 a les 21:46
Actualitzat el 11 de març de 2024 a les 21:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escolania de Montserrat participa en l'acte a la Sagrada Família pel centenari de la mort de Gaudí
-
Cultura i Mitjans
Albert Guinovart estrena una nova «Salve» composta per a l'Escolania de Montserrat
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica un nou web sobre l'exili a l'URSS de Montserrat Planas i la seva filla
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
