La creació de murals de Caramelles al centre urbà de Súria continua amb l'inici dels treballs de pintat en una de les façanes de la Piscina Municipal, tocant a la plaça de Sant Joan, amb una imatge dedicada a les colles del Foment Cultural. Actualment ja es troba molt avançat el mural dedicat a les colles del Tro Gros i la Coral Sòrissons a l'Estació d'Autobusos, iniciat el passat mes de febrer.
Amb aquests dos nous murals es completarà la iniciativa impulsada el 2023 per l'Ajuntament de Súria i la Comissió de Caramelles per tal que la festa surienca estigui present durant tot l'any en l'espai urbà de la vila. L'any passat van ser pintats els murals dedicats a les colles de l'Agrupació Sardanista i la Societat Coral La Llanterna (façana de la Piscina Municipal) i de l'Altatxu (escales del carrer Vilanova).
El disseny i realització dels murals és a càrrec de grup de joves artistes suriencs Pau Hernández, Pau Juárez, Abel Martínez i Maria Vila.
Com en els murals realitzats l'any passat, els d'enguany incorporaran fragments d'El Cant del Poble com a himne que s'ha convertit en un dels símbols de les Caramelles surienques.
Els dies centrals de les Caramelles de Súria seran dissabte 30 i diumenge 31 de març. L'arrencada del programa serà aquest diumenge 17 de març amb el Vermut Caramellaire al Parc Municipal Macary i Viader, una de les activitats que han estat incorporades en les darreres edicions de la festa.
Comencen els treballs per pintar el quart mural de Caramelles a Súria
Es porta a terme en una de les façanes de la Piscina Municipal, tocant a la plaça de Sant Joan
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2024 a les 21:46
Actualitzat el 11 de març de 2024 a les 21:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa rep el príncep Assuan i les llargues cues per lliurar la carta als Reis
-
Cultura i Mitjans
Cap d'Any festiu a Sant Fruitós amb activitats familiars i música en directe al pavelló
-
Cultura i Mitjans
Ràdio Santpedor estrena «La Tarda», un magazín mensual per recuperar la ràdio local
-
Cultura i Mitjans
El Teatre del Foment Cultural de Súria celebra el seu centenari coincidint amb Els Pastorets
-
Cultura i Mitjans
Moià inaugura Cal Comadran, el nou equipament cultural que recupera el llegat tèxtil
-
Cultura i Mitjans
El Parc de Nadal del Món del Joc obre a Santpedor amb zones d'esport, jocs i sorpreses
