Aquest dilluns 7 de març, el duet Tot'sols format per Kiko Palacios i Juan B. Domènech interpretaran un recital de música de cambra per a trombó baix i tuba en el marc de concerts "Una hora de música al Conservatori".
El concert tindrà lloc a les 8 del vespre a l'auditori del Conservatori de Música de Manresa (c. Ignasi Balcells, 12-14).
L'actuació s'emmarca en el Cicle de Concerts de Professors i Exalumnes que enguany arriba a la sisena edició i que ha programat 9 concerts de música de cambra amb entrada lliure i gratuïta.
Dilluns el duet Tot'sols a «Una hora de música al Conservatori»
El grup Tot'sols, format per Kiko Palacios i Juan B. Domènech, oferiran un recital de trombó baix i tuba
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2016 a les 07:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa