Les entrades per veure l'espectacle Bona gent de Quim Masferrer i la sarsuela El dúo de la africana, que es podran veure aquesta propera festa major a la sala gran del teatre Kursaal es podran comprar a partir de demà dissabte, 21 d'abril a les 11h del matí a les taquilles del Kursaal i per internet.
L'actor Quim Masferrer portarà el seu nou espectacle Bona gent al Kursaal el dilluns 27 d'agost a les 18h. El conegut presentador del programa de TV3 El foraster presentarà aquest muntatge que pretén ser un homenatge al públic. Per festa major també es podrà veure a la sala gran del Kursaal la sarsuela El dúo de la africana, a càrrec del Cor i l'Orquestra Simfònica Harmonia, el diumenge 26 d'agost a les 18h. Serà la segona vegada que es podrà veure al Kursaal aquesta sarsuela, després que el 2009 el Kursaal ja va acollir una producció del muntatge a càrrec del Teatre Lliure.
El preu de les entrades per veure Bona gent és de 18€ (15€ amb Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys i 12€ els menors de 12 anys) i el de les entrades de la sarsuela El dúo de la africana és de 22€ (15€ amb Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys).
Dissabte, a la venda les entrades per als espectacles de Festa Major del Kursaal
Cultura i Mitjans
Es tracta de "Bona gent" de Quim Masferrer i la sarsuela "El dúo de la africana"
ARA A PORTADA
-
Societat Ampans inaugura a Manresa una residència pionera per a 60 persones amb discapacitat intel·lectual Redacció
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama trens semidirectes i presentarà al·legacions al Plater Redacció
-
Cultura i Mitjans La Diputació destina 1,6 milions a millorar 46 equipaments culturals del Bages Redacció
-
Societat Castellbell i el Vilar cedeix els terrenys perquè la Generalitat impulsi l'ampliació del CAP Redacció
Publicat el
20 d’abril de 2018 a
les 21:18
Actualitzat el
20 d’abril de 2018 a les
21:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Escola Municipal de Formació d'Adults de Súria obrirà les matriculacions el 3 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El Festival Jardins de Llum 2027 obre la convocatòria artística
-
Cultura i Mitjans
Una exposició repassa els dotze anys del cicle Sons del Camí
-
Cultura i Mitjans
Rajadell ja té un estudi que situa la fortificació de Can Viladés en la Tercera Guerra Carlina
-
Cultura i Mitjans
Súria recupera el llegat del cineasta Ramon Biadiu amb un nou web divulgatiu
-
Cultura i Mitjans
L'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal incorpora un curs de maquillatge al nou curs 2026-2027
