Aquest dimecres a les 8 del vespre s'inaugurarà a la Casa Lluvià l'exposició 20 arquitectes del segle XX: retrats constructivistes de Maria Picassó i Piquer. L'autora farà un breu repàs a la seva trajectòria i explicarà el procés creatiu que ha seguit per elaborar les obres que es poden veure a la mostra.
Maria Picassó és arquitecta i il·lustradora professional, amb seu a Barcelona i amb una àmplia gamma de projectes realitzats per a videojocs, llibres i premsa a tot el món. Amb un estil vectorial únic i reconegut, és una artista versàtil, entusiasta i experimentada, que gaudeix amb totes les línies, formes i colors. En els últims anys, ha estat convidada a compartir el seu treball, procés i tècniques en seminaris i tallers tant a Europa com als Estats Units.
En aquesta mostra, presenta una col·lecció de retrats que combinen els recursos de la caricatura clàssica amb una tècnica de composició geomètrica propera al disseny. Vint arquitectes que al llarg del segle XX han donat forma al nostre entorn amb les seves obres i idees.
L'exposició, organitzada per la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya es pot visitar a la sala d'exposicions de la Casa Lluvià fins el 4 de novembre. L'horari de visita és de dimecres a dissabte de 18 a 20.30 h.
El Col·legi d'Arquitectes acollirà una mostra sobre vint arquitectes del segle XX
L'exposició, realitzara per Maria Picassó i Piquer, s'inaugurarà el proper dimecres al vespre
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2018 a les 14:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi tanca 26 anys de tertúlies amb el comiat del programa «Barra lliure»