Aquest dimecres a les 8 del vespre s'inaugurarà a la Casa Lluvià l'exposició 20 arquitectes del segle XX: retrats constructivistes de Maria Picassó i Piquer. L'autora farà un breu repàs a la seva trajectòria i explicarà el procés creatiu que ha seguit per elaborar les obres que es poden veure a la mostra.
Maria Picassó és arquitecta i il·lustradora professional, amb seu a Barcelona i amb una àmplia gamma de projectes realitzats per a videojocs, llibres i premsa a tot el món. Amb un estil vectorial únic i reconegut, és una artista versàtil, entusiasta i experimentada, que gaudeix amb totes les línies, formes i colors. En els últims anys, ha estat convidada a compartir el seu treball, procés i tècniques en seminaris i tallers tant a Europa com als Estats Units.
En aquesta mostra, presenta una col·lecció de retrats que combinen els recursos de la caricatura clàssica amb una tècnica de composició geomètrica propera al disseny. Vint arquitectes que al llarg del segle XX han donat forma al nostre entorn amb les seves obres i idees.
L'exposició, organitzada per la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya es pot visitar a la sala d'exposicions de la Casa Lluvià fins el 4 de novembre. L'horari de visita és de dimecres a dissabte de 18 a 20.30 h.
El Col·legi d'Arquitectes acollirà una mostra sobre vint arquitectes del segle XX
Cultura i Mitjans
L'exposició, realitzara per Maria Picassó i Piquer, s'inaugurarà el proper dimecres al vespre
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
Publicat el
08 d’octubre de 2018 a
les 14:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
-
Cultura i Mitjans
Elena García Caballero gravarà a Manresa un episodi en directe del videopòdcast «El No Silencio»
