La música d'Edward Kennedy Duke Ellington serà l'encarregada de tancar la programació de Festa Major de Manresa del Kursaal el proper dilluns 29 d'agost a les 6 de la tarda, amb l'espectacle Els colors de Duke Ellington, una nova aventura teatral i musical del còmic Marcel Tomàs que, acompanyat amb la Big Band del Girona Jazz Project, oferirà una vetllada que ens traslladarà al glamur dels elegants clubs nocturns on va triomfar la música de Duke Ellington, pioner i geni de la història del jazz.
Ellington va ser una figura única i irrepetible, innovador, avançat als seus temps i pioner sobretot en mesclar músiques de diferents estils i orígens, com ara la caribenya i la llatina amb el jazz de l'època, creant noves sonoritats que han evolucionat i han estat una gran influència en la música contemporània.
A Els colors de Duke Ellington una banda de nou músics i dos actors proposen un viatge musical a través de la història del jazz, tot passant per l'univers humorístic de Marcel Tomàs que a banda d'exercir com a mestre de cerimònies, cantarà, ballarà i interpretarà esquetxos còmics i cançons. Tot plegat al servei d'un xou divertit i hilarant, pensat per a tots els públics, amb una banda sonora impecable per gaudir del jazz d'una manera diferent.
Les entrades que tenen un preu de 15 euros, (12 euros majors de 65 anys, menors de 30 i carnet Galliner) es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7bnvuWnSBrU[/youtube]
[noticia]104856[/noticia]
[noticia]104844[/noticia]
El còmic Marcel Tomàs i la Big Band del Girona Jazz Project seran dilluns de Festa Major al Kursaal
Interpretaran un concert teatralitzat per homenatjar Edward Kennedy "Duke" Ellington, un dels compositors més influents de la història del Jazz
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’agost de 2022 a les 12:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa