El proper divendres dia 5 de novembre a les 19h. es realitzarà a la llibreria "El Racó de les Paraules" de Sant Joan de Vilatorrada, la presentació de la novel·la "Sota la pell" amb la presencia del seu autor Llorenç Capdevila.
Llorenç Capdevila, nascut a Alpicat al 1969, és llicenciat en Filologia Catalana i treballa de professor a Santpedor, a més de col·laborar en diversos mitjans de comunicació comarcals, com Regió 7 i Segre. Conreador del gènere històric, ha publicat les novel·les "El color del crepuscle" (premi Leandre Colomer, 2001), "O rei o res!" i "Ànima de llop" (premi El Lector de l'Odissea, 2004), ambientades a l'edat mitjana. A més, és autor de "Serrallonga, l'últim bandoler" (2006), una biografia novel·lada del contradictori proscrit Joan Sala i Serrallonga, i de la novel·la juvenil "El secret del bandoler" (Premi Gran Angular, 2007).
"Sota la pell" es una novel·la negra i d'introspecció psicològica que està inspirada en un cas real: l'any 2005, a l'Eix Transversal, va ser trobada morta una prostituta – encara avui no identificada – amb un peculiar tatuatge eròtic. Casualment, o no, el dibuix coincidia amb el cadàver d'un home assassinat a Darnius un parell d'anys enrere. A partir d'aquí, la novel·la desplega simultàniament dues històries: la de un escriptor que acaba de ser abandonat per la dona, i la de una prostituta polonesa que coneix a peu de carretera.
El racó de les paraules presenta el llibre «Sota la pell»
El seu autor, Llorenç Capdevila, serà a la presentació
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de novembre de 2010 a les 16:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures