Els Esclat Gospel Singers estrenarà aquest proper diumenge, 27 de novembre a les 18h a la sala gran del Kursaal el seu nou espectacle From de heart of Africa, un muntatge molt especial amb el qual celebraran el quinzè aniversari de la formació.
Els 'Esclat Gospel Singers, sota la direcció de Ramon Escalé, celebraran diumenge els 15 anys, acompanyats de la Barcelona Big Latin Band, en l'espectacle From the heart of Africa, que s'endinsa en les arrels més profundes de la música Gospel.
Ara fa quinze anys, Esclat Gospel Singers feia el seu primer concert, justament, al pati del Kursaal. I poc es podien imaginar tot el que vindria al darrera. D'un projecte que naixia ple d'il·lusió i energia n'ha sorgit un dels cors de gospel capdavanters a casa nostra.
Concerts multitudinaris com els del Palau de la Música, el Teatre Grec, l'Auditori, participacions en la majoria de Festivals de Jazz del país, vuit espectacles de música gospel, dos musicals originals (Placa Reial i Strómboli), quatre cd's editats i dotze edicions del Campus Gospel Rajadell donen fe de la fecunda trajectòria de l'entitat.
Les entrades per al concert, que estan pràcticament exhaurides, es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal, per telèfon (93 8723636) i per internet. El preu és de 15 € (12€ amb Carnet Galliner, Escoles de Música, menors de 25 anys i majors de 65).
Els Esclat Gospel Singers estrenaran al Kursaal el seu nou treball «From the heart of Africa»
Les entrades per a l'estrena ja estan estan pràcticament exhaurides
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2016 a les 14:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós convoca el primer concurs de fotografia per il·lustrar el calendari de 2026
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri