
Ferrer, l'empresa familiar d'alimentació d'alta qualitat amb seu a Santpedor, continua el seu procés d'internacionalització i portarà els seus productes a la fira d'alimentació més gran del món, SIAL, que se celebrarà entre aquest diumenge, dia 21, i el proper dimecres, 25, a París. SIAL comptarà enguany amb quasi 6.000 expositors, i s'hi esperen més de 140.000 visitants professionals de la indústria alimentària, procedents de més de 200 països.
D'aquesta manera, Ferrer avança en la seva aposta per l'expansió comercial a l'estranger. L'any passat, l'exportació ja va suposar un 12% de la facturació de la companyia, amb previsió que aquest percentatge creixi lleugerament al tancar l'exercici 2012. "En aquests moments, combinar la internacionalització amb l'aposta pel mercat local reforça la solidesa i les perspectives de creixement del nostre projecte", explica Joan Ferrer, administrador.
Venda a més de 50 països
A dia d'avui, la companyia bagenca ja exporta a més de 50 països, amb una forta presència a Europa (Països Baixos, Alemanya, França, etc.) i una bona implantació a l'Amèrica Llatina, entre altres zones. Entre els productes Ferrer més venuts fora de l'Estat espanyol hi ha les sopes, les salses i algunes conserves vegetals, destacant el Gazpacho, la Salsa Brava, la Salsa All i Oli o el Tomàquet Sofregit Casolà.