Per tancar la segona temporada de programació cultural a l'Auditori Valentí Fuster de Cardona i per iniciar el mes de les festes nadalenques, aquest dissabte 1 de desembre a 2/4 de 9 del vespre la sala s'omplirà de bones veus, música i energia amb La Central de Gospel. El concert que presentarà, Nadal 100% Gospel és un viatge per la història del Nadal a través d'espirituals negres, des del gospel més autèntic de l'església afroamericana fins al més actual que s'interpreta als escenaris de tot el món. Un recorregut apassionant amb temes d'autors tant coneguts com Kirk Franklin, Fred Hammond, Richard Smallwood o Anthony Brown, però també amb autors emergents i temes propis.
La Central de Gospel és una plataforma musical cristiana impulsada per Johanan Marín, Noemí Pasquina i Torni Lara que va néixer amb l'objectiu de servir com a base per a diferents projectes i agrupacions artístiques o musicals on la música gospel i el seu missatge són els protagonistes. Un d'aquests projectes és Els Valents format per unes nou veus, banda musical i solista/director que ofereixen un repertori innovador, fresc i atrevit.
A banda de Els Valents, el concert de Cardona comptarà també amb la presència del Gran Cor de la Central de Gospel, una cinquantena de cantants que donaran més cos, ampliaran i magnificaran la sonoritat i ompliran d'energia la nova sala de l'Auditori.
El concert és possible gràcies a la col·laboració de l'Església Evangèlica de Cardona i l'entrada és gratuïta. No obstant, es farà taquilla inversa. Per tal de reservar les darreres localitats disponibles, es pot fer a través de la web de l'auditori, el divendres 30 a taquilla (de 5 a 7 de la tarda) o el mateix dissabte a partir de 2/4 de 8 del vespre a l'Auditori.
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
30 de novembre de 2018 a
les 09:36
Actualitzat el
30 de novembre de 2018 a les
09:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
«Tarsius» posa veu al suïcidi juvenil i obre un debat amb professionals de la salut
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt per a la 29a Mediterrània que posarà l'accent en la participació a la cultura popular
