Queden molt poques entrades per assistir a la Gran Gala de Màgia, l'espectacle que acollirà aquest dissabte, 27 de maig a les 8 del vespre, el Teatre Conservatori de Manresa, una gala màgica, organitzada des de l'Associació Màgia Central Catalunya, que omplirà el teatre de sorpreses i il·lusions que mantindran el públic amb la boca oberta i enganxats a la butaca.
La Gran Gala de Màgia estarà presentada pel manresà Màgic Pol i comptarà amb diversos mags procedents de la Catalunya Central. Hi participaran el manresà Mag Caru, el santjoanenc Mag Rovi, el duet santvicentí Set de Màgia (Gerard Revuelta i Arnau Perramon) i l'artesenc Tirple S.
Serà un espectacle ple de misteri i fantasia pensat per a tota la família en què els millors mags de casa nostra interpretaran alguns dels seus números més espectaculars.
Les entrades per assistir a la Gran Gala de Màgia tenen un preu de 10 euros (6 euros per a majors de 65 anys, menors de 30 anys i Carnet Galliner) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet.
La màgia tornarà dissabte al Teatre Conservatori amb la Gran Gala de Màgia
Amb un espectacle interpretat per mags de l'Associació Màgia Central Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2023 a les 10:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Bages reclama a la Generalitat recuperar el finançament del 33% per a les escoles de música
-
Cultura i Mitjans
Súria celebra una Castanyada amb música, jocs i tradició al Parc Macary i Viader
-
Cultura i Mitjans
Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino
-
Cultura i Mitjans
La família Sala Descals dona a l'Arxiu de Sant Fruitós un valuós fons fotogràfic històric
-
Cultura i Mitjans
El Premi de Fotografia Memorial Modest Francisco arriba a la 16a edició amb nova convocatòria
-
Cultura i Mitjans
Èxit de públic a la Fira de la Torrada de Sant Salvador de Guardiola
